Joannaa♥

Alla inlägg under november 2011

Av Joanna - 29 november 2011 19:48

brrrrh 

det är iskallt sitter.!! ;(

Idag har jag bara varit i skolan sen lite chill ahaha 

men ah i skolan så hittade vi en tjuga så 6 personer delade på den och så köpte vi munkar och muffins.

Gottigott ;)

sen när jag kom hem så har jag inte gjort så mke ;/

sees

   

Av Joanna - 28 november 2011 19:40

Hej !!Idag har jag varit i skolan ;)Kul.I skolan har vi inte gjort så mke bara haft musik och kurs och något föredrag av någon författare som heter Torgny ganska chill att sitta och lyssna på det var jättebra !Det var faktiskt mke bättre än väntat.:)Vad har ni gjort idag då?Ah just nu sitter jag i alla fall och tittar på någon musikal på tv.Jag bloggade inte igår för att jag tränade på låttexter, åkte till min mormor och mina nesskusiner (stavning?).Aja hejdå.

Av Joanna - 26 november 2011 09:36

heej.

Lördag idag :) 

Ikväll så ska vi antagligen ha gäster :B

Men just nu gör jag inte så mycket ska nog sätta mig på träningscykeln och cykla i typ 15 min.

känner mig lite ur form just nu .XS

menmen ska göra v mig och kanske sticka till en kompis.

Just däh måste plugga matte och svenska också verkligen superkul (eller inte!)

saknar<3

 Bild tagen på min 13 årsdag den 13 september


    13 sep


Saknar.


    Tyskland saknar

 Bäst med bästa


Fiina minnen i bilderna ;') 

Hejsansvejsan lingondeg

Av Joanna - 25 november 2011 16:15

    

Bild på pucko i tyskland<3


Tjohej på dig<3

Kom hem för en stund sen har varit i stan med en 

kompis vi stack till mcdonalds xO  

Det var inte jätte gott precis menmen.

Önskar att jag gjort som hon höhö som gick in på Subway och köpte en makka :/

Aja är man hungrig så är man.

Kurs provet gick ganska bra !(tror jag det var bara frågor så aah)

hihi nu sitter jag och spelat lite spel på min mobil jättekul (eller inte<3)


Av Joanna - 24 november 2011 16:04

Hej!!Sitter och pluggar lite kurs jag har prov i det på fredag imorgon alltsåMen vänta lite hur kan det vara torsdag redan??? Känns som om det var måndag igår!!Aja vissa utav er läsare undrade vad kurs är för något !?Okej det kanske är klart att alla som jag känner vet vad det är men haha xP det är typ So sammhälskundkap osv..Har ingen bild eftersom jag är inne på min iPhone<3Vi ses //Sm

Av Joanna - 22 november 2011 15:36

Hej sweeties

Som ni märker har jag inte bloggat!

Och det är för att jag inte har orkat

att göra det . jag har fullt upp:(

nejmen nu måste jag plugga till kurs provet som vi ska ha på fredag.

Och plugga till tyska redovisningen som jag ska ha imon:),

Aja jag har äntligen fått  min heather klar min nya heather.


Ska plugga nu via min lilla skoldator så see yaa

'  

          Minns<3  

    

Pucko<3 Bild från tyskland

Av Joanna - 18 november 2011 06:49

Hej jag eller som ni märker så bloggar jag inte så himla oftaMen det blir det en ändring på!Jag vaknade idag 6.30 och gjorde v mig nu ska jag äta frukost och dra till bussen.Vi ses

Av Joanna - 16 november 2011 15:36

Hej. Gör ni?Jag sitter på bussen snart hemma skriver mer sen hejdå

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som går på en privat skola. Här i bloggen så får du läsa om mode , musik och mitt liv♥

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilket tv program gillar du mest av dessa.
 Något på MTV
 Pengarna på bordet
 Lycka till Charlie
 Scrubs
 Top model
 Project rubway
 Sport
 Nyheter
 Ser aldrig på tv
 Tittar på allt där
 Övrigt
 Jag är från 1-7 år så jag tittar på barnkanalen

Arkiv

RSS

Just nu

Bloggen är just nu under renovering , så den är lite off ibland xP tror att jag gör en ny blogg snart..
 
 

Ovido - Quiz & Flashcards