Joannaa♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av Joanna - 31 oktober 2011 10:27

Jag ska till tyskland på tisdag så jag kan inte blogga.

Så det blir bara 1 inställt inlägg eller 2 . 


Ses

Av Joanna - 30 oktober 2011 09:00

 Heej , igååår så var typ ingen hemma som jag kunde träffa D: alla var iväg .

Så jag stack ut och fotade lite messade med lite folk . 

Sen drog jag och min mamma upp till affären och köpte jeans och en snygg lång tröja till mig :).

Tänkte säga att IDAG så ska jag deffinitivt träffa en kompis för jag vill inte sitta hemma och göra ingenting.

Vi ses <3

hejdå <3 Visst är Ulrik Munther bäst!  

Av Joanna - 29 oktober 2011 09:19

Ska sticka iväg idag och titta på Jeans ;P.

Sen drar jag nog ut med några kompisar.

 Men aah sitter just nu och lyssnar på musik ovanligt (nej).

haha.


Den här låten är grymt bra :


<3

Igår så uppdaterade min pappa min Iphone alla appar försvann :(

Men nu när jag startade min Iphone så hade han laddat ner lite andra spelappar :D

T.ex Temple run!! :)

Vilket är eran favorit appar /spel

;D

Av Joanna - 28 oktober 2011 16:16

Har precis tränat :D kulkul.

Ska kanske sticka ut med en kompis och fota lite xP

Så gör jag när jag har trååkigt hehe :P.


Aja idaf har jag i alla fall varit i skolan vi slutade 14.45

Sen så på No;n denna veckan så fick jag och några personer till sådana sjuka tankar haha

vi såg på en apfilm i skolan och då jag bara - Tänk om vi skulle komma gående i korridoren med böjda ben och, gåendes med armarna. Det skulle se sjukt ut! Tänk dig själv gåendes som en apa höhö ;P.

Detta är ingen mobbning mot apor ...men det hade sett kul ut om man gick som en <3....

Monkies hehe inte exakt så men dem är söta<33 



Hejdå<3

Av Joanna - 27 oktober 2011 16:16

Näst sista dagen på min skola :/

Imorgon är det den sista.

Aja jag trodde inte att jag skulle  hinna blogga idag! :) men det gjorde jag ju xP

Men jag ska strax dansa måste träna på splitten. Men som ni ser har jag

gjort en ny heather :D den andra var finare, jag vet! Men

jag har inte laddat upp nya bilder än för det är lite komplicerat änsålänge med Min nikon D3100 .

Ska sticka nu hejdåå. 

Av Joanna - 26 oktober 2011 16:14

Hej hej .

Har bara varit i skolan idag! :), sen har jag bara haft 7kt tråkigt :(

vi har läxor med mera :! ;:)

Detta är sista veckan på denna skolan som jag går på :(  :) :)

Så det känns lite konstigt! :O 

tänkte också säga att jag kanske inte bloggar imorgon (torsdag) för att 

jag ska fixa med lite annat ..

sees<3  

Foto : jag

bild: Godis med vän

När: skoldag där vi vann olika saker :P (min klass = det vinnande laget ) 

Av Joanna - 25 oktober 2011 18:52

Hej ! ;P

Jag älskar min nya kamera Nikon D3100 <33 *Kärlek*.

Idag har jag typ bara varit i skolan.

Jag orkar inte skriva mera är sjukt trött 

Av Joanna - 25 oktober 2011 08:38

Hej kom till skolan klockan 8.20  

Och då fick jag reda på att vi har inställd bildlektion yeey ;P

Så jag stack hem igen hehe stackars de som åker buss -_- Fast det gör jag också snart xO.

Aja tänkte läsa instruktions boken till kameran Nikon  D3100.


Så vi hörs sen !

SNART KOMMER NYA BILDER PRÖMISE 

Foto : Jag  

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som går på en privat skola. Här i bloggen så får du läsa om mode , musik och mitt liv♥

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilket tv program gillar du mest av dessa.
 Något på MTV
 Pengarna på bordet
 Lycka till Charlie
 Scrubs
 Top model
 Project rubway
 Sport
 Nyheter
 Ser aldrig på tv
 Tittar på allt där
 Övrigt
 Jag är från 1-7 år så jag tittar på barnkanalen

Arkiv

RSS

Just nu

Bloggen är just nu under renovering , så den är lite off ibland xP tror att jag gör en ny blogg snart..
 
 

Ovido - Quiz & Flashcards