Joannaa♥

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Joanna - 13 oktober 2011 20:04

hej alltså min text blir blå xO lite mysko men a 

har inte så mycket att säga för att jag ska träna på multiplikationstabellen för att vi har prov på den imorgon , jag kan redan den men bara för att vara säker! 

Sen har jag en fråga

hade ni kunnat leva utan en tv?

 

min andra fråga är om ni hade kunnat leva utan mobil!

aja hejdå

boken jag läser nu heter Narnia hästens och hans pojke

 


Av Joanna - 13 oktober 2011 16:29

Hej everyone. Kom hem från skolan typ kl 3 jag har baraÄtit mellis och tittat på tv! Kul time liksom<33men jag ska börja plugga på min tyska och engelska läxa nu Duktig flicka liksom höhö.Tänkte också meddela att den nya heathern kommer idag eller fredag (imorgon)Och jag bloggar på min iphone just nu för att jag orkar inte starta min laptop + jag har ju fri surf på mobilen men ja det var väl typ allt.Hejdå

Av Joanna - 13 oktober 2011 13:00

Hej!<3 nu ska jag på hemkunskap jag är gillar nte det så spc mycket men aa vi ska göra någon majs ska:/ jag gillar bara majskolvar med smör och salt men det kmr vi inte attGöra med vår hemkunskapslärareHejdå måste sticka nu

Av Joanna - 13 oktober 2011 07:18

Hej igen jag har inte bloggat på länge!Men som tur är har ju vissa kollat in på min blogg i alla fall.Nu ska jag göra v mig och äta frukost sen sticka till skolan :/ segt.Jag håller på med en ny heather !(jag bloggar från min iphone så kan inte lägga upp bilder nu)

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som går på en privat skola. Här i bloggen så får du läsa om mode , musik och mitt liv♥

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilket tv program gillar du mest av dessa.
 Något på MTV
 Pengarna på bordet
 Lycka till Charlie
 Scrubs
 Top model
 Project rubway
 Sport
 Nyheter
 Ser aldrig på tv
 Tittar på allt där
 Övrigt
 Jag är från 1-7 år så jag tittar på barnkanalen

Arkiv

RSS

Just nu

Bloggen är just nu under renovering , så den är lite off ibland xP tror att jag gör en ny blogg snart..
 
 

Ovido - Quiz & Flashcards