Joannaa♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av Joanna - 18 oktober 2011 17:09

Hej <3jag sitter hos frisören just nu ska nog äta mat hos frissan :)Typ hamburgare , med ah tänkte bara höra av mig så ni vet lite vad som händer .

Av Joanna - 17 oktober 2011 19:10

Hej.

Min dag:

Vaknade , gjorde v mig år frukost borstade tänderna

sminkade mig liite (brukar inte sminka mig).

Gick till skolan hade No,rast,Engelska,idrott,Lunch paus,Tyska,Matte och Resurs.

Vi slutade 15.20

Efter skolan så fikade jag (åt en tallrik flingor)

Sen tränade jag :P

Dansade och åt middag.

Nu ska jag fortsätta att träna på dansen och sen vila med sån där relax music det är ett jätte bra sätt att vila och träna på hehe.

Hejdå<3

See ya another dayy

Av Joanna - 17 oktober 2011 10:18

Sitter Och tråkar med Lurar i öronen och lyssnar på maraca ska snart in på engelskan hoppas denna dagen går fort för jag pallar inte med allt just nu:(<3känns som att det blir blir blogg paus igen:/vi får se. Hejdå <3

Av Joanna - 17 oktober 2011 07:57

Jag gick hem till min kompis igårvi gick typ bara runder och snackade:) Sen så stack vi hem till mig och lyssnade på musik och tittade på youtube sen stack vi till Ica och hon köpte 4 peket mentos och jag köpte tuggummi :P.Men aja det var lite från igår<3nu ska jag sticka till skolan :/ kulkul :3 Hejdå hörs sen idag

Av Joanna - 16 oktober 2011 08:59

Hej saknar Maja 7kt mke.

Jag försöker att inte tänka på det så mycket

Men det är svårt att säga adjö.

Kommer ihåg times när jag har legat  på stuttsimattan med dig på magen.

Men i alla fall jag tror att jag klarar av att träffa kompis idag! 

   

Av Joanna - 15 oktober 2011 10:45

När min farmor skuller ut i vår trädgård så gick hon till min kaninbur

och ropade på Maja men hon kom inte så farmor öppnade buren och Maja (min kanin)

Var dör! Jag är jätte ledsen! 

Till min kanin Maja:


Jag kommer ihåg första dagen jag såg dig !

Jag bestämde mig direkt att jag skulle ha dig!

Vi åkte tillbaka till gården där vi skulle köpa dig

det var dagen efter skolavslutningen 2009 .

 Vi köpte dig Maja och en av dina kompisar Tuss.

Tuss dog efter bara ett halvt år!

Och nu försvann du! :( jag är så ledsen

och hoppas att du någon dag kommer att bli ett djur till en annan flicka igen

jag Älskar dig Maja och kommer alltid att göra det.

 


Av Joanna - 15 oktober 2011 09:55

Jaaaa !!


Min farmor har precis kommit och

jag har redan fått över 100 besökare !!

Coolt !

Aja jag ska sticka hem till min kompis och fråga om vi kan va till typ 12 för att sen ska vi och äta skräpmat i Centrum! ;O

   Foto: Jag

Men eftersom det är lördag så ska vi ha lite mysigt!:)

Hejdå hörs sen

Av Joanna - 15 oktober 2011 08:59
┏┓╋┏┳━━━┓╋┏┓
┃┃╋┃┃┏━━┛╋┃┃
┃┗━┛┃┗━━┓╋┃┃
┃┏━┓┃┏━━╋┓┃┃
┃┃╋┃┃┗━━┫┗┛┃
┗┛╋┗┻━━━┻━━┛ !!!
 
Vad gör ni nu idag då?<33
Jag ska vara hemma med min bror , farmor idag
och sen kanske jag sticker till en eller 2 kompisar hah!
Man kan ju inte sitta ensam en lördag!  

 vill ni också skriva sån cool text så gå in på 
http://fsymbols.com/generators/carty/ 
F
 
Foto : Jag 
 
Hejdå skriver mer sen  

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som går på en privat skola. Här i bloggen så får du läsa om mode , musik och mitt liv♥

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilket tv program gillar du mest av dessa.
 Något på MTV
 Pengarna på bordet
 Lycka till Charlie
 Scrubs
 Top model
 Project rubway
 Sport
 Nyheter
 Ser aldrig på tv
 Tittar på allt där
 Övrigt
 Jag är från 1-7 år så jag tittar på barnkanalen

Arkiv

RSS

Just nu

Bloggen är just nu under renovering , så den är lite off ibland xP tror att jag gör en ny blogg snart..
 
 

Ovido - Quiz & Flashcards